این روزها که به سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم، همانند سال‌های گذشته شاهدیم که وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اقتصادی دولتی به‌مناسبت دهه فجر نشست خبری و مطبوعاتی برگزار می‌کنند و احتمالاً طی دو هفته آینده شاهد برگزاری ده‌ها نشست از این دست خواهیم بود.

هدف از برگزاری این نشست‌های خبری بر اساس آنچه در عناوین این نشست‌ها پیداست، باید بیان عملکرد جمهوری اسلامی در حوزه اقتصادی پس از پیروزی انقلاب باشد؛ اما طی دو دهه گذشته به‌ویژه در سالهای اخیر شاهد بودیم که بسیاری از این نشست‌های خبری به‌جای اینکه فرصتی برای بیان توفیقات اقتصادی نظام اسلامی باشد، محملی برای تبلیغ یک مسئول یا یک دولت شده و این رویه غلط در سالهای اخیر نیز تشدید شده است.

کار به جایی رسیده است که اخیراً برخی روابط عمومی‌ها حتی در اطلاعیه‌های رسمی برگزاری این نشست‌ها نیز تصریح می‌کنند که فلان مسئول محترم به‌مناسبت دهه فجر در نشستی به بیان عملکرد دستگاه مربوطه در این دولت خواهد پرداخت.

------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید-----------

 


حزب الله

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سایه درختان Fashion پرتال جامع مهندسین معماری فروشگاه برتر لایت موزیک پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس پرورش ديني صبا 825 seo company in delhi